dinsdag 8 januari 2013

Daar ben ik weer...

Dat is een tijd geleden dat ik mijn laatste bericht poste. Half april was de laatste. Waarom heb ik zo lang niet geblogd? In die periode begon ik aan mijn nieuwe baan die veel tijd opslokte. Nu zijn we een paar maanden verder en is het allemaal weer wat rustiger. Ik heb weer energie genoeg om lekker creatief bezig te zijn en daar over te bloggen.

In de periode dat ik nog wel actief blogte, was ik met het Round Robin Notebook project bezig. Het ligt alweer een een tijd achter me, maar ik wil nog wel wat mooie foto's delen. Met dank aan Juf Juul, Sakjes enzo, Ik heb een Bep, Cinderella, Jacqueline en Angela.















1 opmerking:

  1. Hey wat leuk, is inderdaad alweer een jaar geleden dat we begonnen. Heerlijk creatief project en wat grappig om mijn vilten boompie weer eens terug te zien. Nu dus weer wat meer creativitijd ;-) voor jezelf?! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen