vrijdag 21 juni 2013

Vakantiepakket, een feest om uit te pakken!

Een van mijn favoriete webshops By Kris heeft iets nieuws. Een vakantiepakket voor jezelf! Dat klonk mij als muziek in de oren. Meteen besteld dus! Het leuke aan het pakket is dat je het zelf kunt samenstellen, maar ook een verrassingspakket kan bestellen. En je kunt een uitgestelde leverdatum kiezen. Bijvoorbeeld vlak voor je op vakantie gaat zodat je het onderweg uit kunt pakken. Maar daar heb ik uiteraard het geduld niet voor. Vandaag lag mijn oh zo gewilde pakketje in de brievenbus. Kris bood nog een extra service bij het bestellen van het vakantiepakket. Alles werd apart ingepakt. Wat een feest om al die pakjes uit te pakken! Ik leek wel jarig!




 
Vooral het craft pakketje waarmee je op vakantie een travel journal kan maken, is helemaal geweldig! Bedankt Kris!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten